wtorek, 12 marca 2019

Signature - nowości I LOVE...

Hej!
Znacie stronę www.boutiquecosmetics.pl ?
Ja coraz częściej zagłębiam się w jej nowości.
Tym razem miałam okazję testować:
- żel do kąpieli + świeczka
- masło do ciała maslo-do-ciala-o-zapachu-fiolka
- mgiełka do ciała zel-do-kapieli-o-zapachu-fiolka
Kosmetyki ze strony Boutique Cosmetics miałam już okazję testować i świetnie się wszystkie sprawdziły. Uwielbiam ten sklep za różnorodność i to, że dostępne są tam produkty, które nie zawsze znajdziemy stacjonarnie w drogerii. I oczywiście zapachy to jest to co kocham. Każdy znajdzie coś dla siebie. :)

Mgiełka do ciała o zapachu czarnego bzu. 
Zapach był dla mnie zagadką, ale okazało się, że pasuje do mojej skóry i daje efekt odświeżenia. Idealnie sprawdzi się na wiosenne wypady lub letnie wieczory. Długo utrzymuje się na skórze i dodaje pewności siebie poprzez niepowtarzalny zapach. Posiada wygodny atomizer, który daje subtelną mgiełkę na ciało. 
Ma 150ml pojemności i cena 20,90zł.

Masło do ciała o zapachu fiołka.
Masło zawiera masło Shea, organiczny olej kokosowy, witaminy E i B5. Kosmetyk zawiera 85% składników pochodzenia naturalnego oraz nie jest testowany na zwierzętach.
Masło do ciała kojarzyło mi się z tłustym, ciężkim kosmetykiem, który bardzo długo się wchłania, ale nie tym razem w tym przypadku mamy całkiem odwrotnie. Jest to produkt o nietłustej konsystencji, który dobrze rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania. Pozostawia na skórze niewidzialną powłokę, która jest warstwą nawilżenia dla ciała, a w dotyku jest przyjemna. Masło nadaje skórze odżywienia, regeneracji i daje zastrzyk nawilżenia. Ciało wygląda świetnie i zdrowo.
Zakochałam się w tym produkcie i w jego zapachu, który długo utrzymuje się na skórze.
Pojemność 300ml, cena 49,90zł

Żel do kąpieli + świeczka o zapachu owoców egzotycznych.
To najpiękniejszy zapach z całej paczki, mogłabym mieć wszystko o takim zapachu. :D
Żel pod prysznic zawiera naturalne ekstrakty owocowe oraz substancje nawilżające. Produkt ma fajną konsystencję, która po rozprowadzeniu na skórze pozostawia nieziemski zapach, który utrzymuje się na ciele. Dla mnie używanie tego produktu to sama przyjemność. 
Miniaturowa świeczka o niesamowitym zapachu. Użyłam jej w łazience podczas długiej kąpieli i daje ekstra klimat. Zapach jest wyczuwalny i nadaje delikatności, podczas której mogę się zrelaksować. Zastanawiam się nad kupieniem dużej świecy i takim samym zapachu. :)
Dla mnie jest to rewelacyjny duet, przy którym można odpocząć. 
Nie mogę znaleźć na stronie identycznego zestawu dlatego też wkleję linki do osobnych aukcji. 
Świeca -> Świeca
Ciesze się, że w przesyłce znalazły się różne zapachy kosmetyków, ponieważ dzięki temu mogłam poznać piękne nuty. Jestem zachwycona tymi nowościami,ponieważ każdy z nich idealnie sprawdzi się na nadchodzące wiosenne dni. Z przyjemnością będę ich używać. Lubię stronę Boutique Cosmetics za duży wybór ciekawych kosmetyków, mają świetne zestawy, które nadają się na prezent. 
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz