czwartek, 28 lutego 2019

Gentle Day - artykuły higieniczne dla kobiet.

Dzień dobry Kochane
Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi produktami, które testuje od początku miesiąca. 
Jak wszystkie wiemy nasze kobiece dni są niestety co miesiąc. W moim przypadku jest to czas, gdy nie czuje się komfortowo. Od kiedy pracuje zawodowo jest to dla mnie ważny temat, ponieważ codziennie muszę wyglądać nienagannie i ciągły ruch w pracy nie ułatwia  mi tego. Również higiena osobista dodaje mi pewności siebie. 
Postanowiłam przetestować produkty, które są ekologiczne i przeznaczone dla nowoczesnych kobiet.:) -> gentleday.pl/


Totalnym hitem są dla mnie wkładki higieniczne.
-> /wkladki/ekologiczne-gentle-day

Zacznijmy od opakowania, które możemy wielokrotnie zamknąć. Niby proste rozwiązanie, ale bardzo się przydaje, ponieważ nic nam nie wypadnie.
A jeśli chodzi o wkładki to są świetne. Zawsze kupowałam najtańsze albo te, które akurat były dostępne. Teraz już wiem, że pomiędzy wkładkami jest ogromna różnica. Marka Gentle Day zapewnia nam pasek anionowy Eco Far-Ir Anion, który usuwa nieprzyjemny zapach. Ponadto każda wkładka zapakowana jest oddzielnie co daje higieniczne i komfortowe rozwiązanie. Pomimo tego, że są one cienkie to nie przemakają i świetnie przylegają do materiału.

Ekologiczne chusteczki higieniczne do higieny intymnej. -> chusteczki-nawilzajace
Mój niezbędnik w kosmetyczce. Nie zawierają alkoholu, parabenów i są bezzapachowe. Zawierają ekstrakt z aloesu 
oraz witaminę E.  
Jest to bardzo dobry produkt, który nie uczula i nie daje uczucia dyskomfortu. Poręczne opakowanie zawsze mogę zabrać ze sobą. Dodatkowo są bardzo delikatne i antybakteryjne. Muszę zrobić zapas takich chusteczek do higieny intymnej.


Ekologiczne tampony -> tampony/ekologiczne-gentle-day-super
Do tej pory używałam podpasek, ale postanowiłam powrócić do tamponów. Jakoś ciężko do tej pory było mi się przekonać do nich, ponieważ myślałam, że jest to czasochłonne i niewygodne rozwiązanie, ale zmieniłam zdanie. Nie musiałam martwić się, że coś mi pobrudzi spodnie, nawet odważyłam się założyć sukienkę podczas kobiecych dni, a to jest sukces. :)
Tampony Gentle Day są ekologiczne i nie powodują uczulenia u mnie. Coś mi się wydaje, że zrobię zapas na kolejne ciężkie dni. :D
Warto przetestować jak sprawdzą się u Was.

 Ciszę się, że poznałam stronę gentleday.pl ponieważ świadomie mogłam zadbać o swoją higienę osobistą. Polecam sprawdzić te nowości, jak sprawdzą się u Was.
Przede wszystkim polubiłam te produkty za higieniczny sposób przetrzymywania, bo nic mi nie wylatuje czy nie zbiera kurzu. Na stronie znajdziecie wiele innych produktów, które są ekologiczne i hipoalergiczne, a jak wiadomo nikt nie chce dostać uczulenia. 

K.&P.

1 komentarz: