piątek, 22 marca 2019

Kosmetyki Cien z Lidla - wielka promocja...

Hej. Już pewnie wszyscy wiecie, że w Lidlu od dłuższego czasu była wielka promocja na kosmetyki marki Cien. Ja oczywiście nie mogłam przepuścić takiej okazji i specjalnie pojechałam 25km do innego miasta, aby zrobić zakupy z Lidlu. :)
Początkowo miałam ochotę kupić tylko maseczki, bo były w mega cenie, a ja jestem maniakiem maseczkowym, ale po wejściu do sklepu zobaczyłam wszędzie promocje i uległam przyznaje się bez bicia. :D 
Suma summarum mój rachunek nie był taki straszny, ponieważ ceny były tak atrakcyjne, że żal nie skorzystać. 
Jeśli chodzi o jakoś tych kosmetyków, to słyszałam dużo dobrego, ale jestem człowiekiem, który lubi sam przetestować i sprawdzić. Do tej pory przetestowałam maseczki z podstawowej wersji i świetnie sprawdziła się oczyszczająca.
Pozostałe kosmetyki będę wdrażać do swojej pielęgnacji pojedynczo i dokładne recenzje pojawią się na moim instagramie. 
Instagram -> about_cosmeticss

Co kupiłam:
  • maseczki (podstawowa wersja)
    • oczyszczająca 
    • głęboko nawilżająca
    • odżywcza
  • maska-peeling (Food For Skin)
    • oczyszczenie z białą glinką i rozmarynem (1 zabieg), blask z papają (2 zabieg)
    • oczyszczenie z czarnym węglem i trawą cytrynową (1 zabieg), odświeżenie z zieloną glinką i ogórkiem (2 zabieg)
  • krem do rąk
    • odświeżenie z papają
    • odmłodzenie z dziką różą
  • żel-peeling do mycia twarzy
  • żel micelarny do mycia twarzy
  • ujędrniające serum-booster do ciała
  • wygładzający żel-peeling do mycia ciała
  • płyn micelarny 3w1
Maseczki do twarzy - 3 rodzaje: głęboko nawilżająca, oczyszczająca, odżywcza. Wszystkie po 0,49zł.
Testowałam maseczkę oczyszczającą i bardzo ją lubię.

Maska-peeling do twarzy - 2 rodzaje. Cena to 0,99zł za sztukę.

 Krem do rąk z papają i dziką różą. Aktualnie używam krem nawilżającego z zieloną herbatą i bardzo go lubię. Kremy mają 50ml, a wydają się malutkie i mieszczą się do każdej torebki. Cena to 1,99zł.

Żel micelarny z pigwą i żel-peeling z kokosem do mycia twarzy. Uwielbiam kosmetyki do pielęgnacji twarzy, często używam ich pod prysznicem. I mam nadzieję, że te kosmetyki sprawdzą się u mnie. Cena to 3,49zł.

Ujędrniające serum-booster do ciała z zieloną kawą oraz wygładzający żel-peeling do mycia ciała z zieloną herbatą. Cena 3,99zł.

Płyn micelarny 3w1 do demakijażu twarzy, oczu i ust. Cena to 3,49zł


Patrząc teraz na moje zakupy myślałam, że wyszło tego dużo więcej, więc nie jest tak źle. Ale muszę się przyznać, że jeśli widzę kolejne gazetki z Lidla, w których są kosmetyki na promocji to strasznie ciągnie mnie na dalsze zakupy, ale ciesze się, że nie mam tego sklepu w moim mieście. :D

K. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz