niedziela, 13 stycznia 2019

GlySkinCare organiczny olej makadamia - jak się sprawdziły?

Przed świętami dostałam przemiłą przesyłkę, w której znalazłam kosmetyki GlySkinCare z organicznym olejem makadamia. Produkty jak i firma są dla mnie nowością, więc z ciekawością zabrałam się do testowania.
 Jakie produkty testowałam?
- żel pod prysznic -> zel-pod-prysznic
- balsam do ciała -> balsam
- peeling solny -> peeling-solny
- szczotka do włosów
Jak wiemy temperatura spadła poniżej zera i szczególnie w tym okresie musimy dbać o naszą skórę. Codzienna pielęgnacja jest bardzo ważna dlatego też staram się używać kosmetyków, które jak najlepiej zadbają o moje ciało i już nie będę obawiać się przesuszonych miejsc.
Do tej pory rzadko używałam peelingów do ciała, a peeling solny jest kompletną nowością u mnie, ale właśnie to ten produkt skradł moje serce najbardziej ze wszystkich kosmetyków.

Peeling solny z organicznym olejem makadamia
Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry pozbawionej jędrności. Bogata formuła peelingu doskonale wpływa na poprawę kondycji skóry. Kryształki soli zatopione w odżywczym oleju makadamia ścierają martwy naskórek, wygładzając i natłuszczając ciało. Organiczny olej makadamia głęboko nawilża poprawiając elastyczność skóry, a dzięki działaniu antyoksydacyjnemu zapobiega jej starzeniu. Peeling regularnie stosowany wpływa korzystanie na pobudzenie mikrokrążenia skóry, wspomagając procesy redukcji cellulitu i gromadzenia się tkanki tłuszczowej. Po użyciu na ciele pozostaje ochronna warstwa, dzięki której skóra jest miękka, delikatna i przyjemna w dotyku. Testowany dermatologicznie.
Pierwszy raz miałam styczność z peelingiem solnym, więc z ciekawością użyłam tego produktu. Konsystencja jest sypka, ale mokra w dotyku, dobrze rozprowadza się na ciele. Po delikatnym masażu zmyłam wszystko wodą i jakie było moje zdziwienie, gdy dotknęłam skóry. Peeling pozostawia warstwę, która jest niewidoczna, ale wyczuwalna. Ciało staje się nawilżone, miękkie oraz gładkie. To efekt, który jest wyczuwalny już po pierwszym użyciu. 
Jestem zachwycona działaniami tego peelingu solnego.
Produkt nie zawiera barwników, SLS, SLES, PEG-ów i silikonów.
Zapach ma perfumowany, ale przyjemny.
Na pewno jeszcze nie raz sięgną po ten peeling, ponieważ jest świetny. To mój must have na mroźne dni.

Balsam do ciała z organicznym olejem makadamia
Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry pozbawionej jędrności. Bogata formuła balsamu idealnie się wchłania zapewniając długotrwałe nawilżenie, miękkość i gładkość ciała. Organiczny olej makadamia głęboko nawilża poprawiając elastyczność skóry, a dzięki działaniu antyoksydacyjnemu zapobiega utracie jędrności. Ekstrakt z zielonej herbaty oraz aloes nawilżają skórę, poprawiając jej napięcie. Testowany dermatologicznie.

Podczas stosowania balsamu do ciała ważny jest dla mnie zapach, ponieważ już po pierwszym użyciu wiem, czy będzie dla mnie odpowiedni. W tym przypadku zapach bardzo przypadł mi do gustu, jest taki ekskluzywny i kobiecy, ale nie jest nachalny. Kosmetyk ma lekką konsystencję, która dobrze i szybko się wchłania. Pozostawia na skórze taką miękkość, która daje miłe i komfortowe uczucie. Balsam bardzo dobrze nawilża ciało i nadaje zdrowego wyglądu. Produkt zawiera pompkę, która jest świetnym dodatkiem to tego typu kosmetyków, ułatwia to stosowania podczas codziennej pielęgnacji.
Produkt nie zawiera barwników, SLS, SLES, PEG-ów i silikonów.

Żel pod prysznic z organicznym olejem makadamia
Przeznaczony do pielęgnacji skóry pozbawionej jędrności, delikatnie oczyszcza i pielęgnuje ciało. Zawarty w formule organiczny olej makadamia głęboko nawilża i odżywia, dzięki niemu skóra szybko się regeneruje, jest bardziej elastyczna i jędrna. Produkt testowany dermatologicznie. 

Żel pod prysznic ma lejącą konsystencję, ale w dotyku jest ona treściwa i ładnie się pieni. W połączeniu ze skórą w produkcie wyczuwalny jest olej, który dobrze ją nawilża. Po zmyciu kosmetyku ciało jest odżywione i ma zdrowy wygląd. Zapach dosyć długo utrzymuje się na skórze.

Szczotka do włosów
Jest to najładniejsza szczotka do włosów. Ma piękne logo firmy, które nadaje uroku. Jest mała i poręczna, komfortowo trzyma się w dłoni i co najważniejsze dobrze rozczesuje włosy i nie pląta ich. Nadaje się również do do torebki lub kosmetyczki.

Kosmetyki GlySkinCare zawierają oleje organiczne otrzymywane w wyniku tłocznia na zimno z nasion pozyskiwanych z ekologicznych upraw. Oleje dzielą się na serię, która składa się z produktów do pielęgnacji ciała i włosów. Na stronie znajdziemy 42 kosmetyki, które spełnią nasze wymagania. 
Link do strony -> www.glyskincare.eu

Na stronie znajdziemy zakładkę, gdzie możemy kupić produkty.
Kosmetyki testuję już od dłuższego czas i to w okresie dla mnie ważnym, czyli świątecznym oraz poświątecznym, wtedy dużo się u mnie dzieje i jak wszyscy nie mam czasu aby zadbać o siebie, dlatego też lubię proste rozwiązania, które spełnią moje wymagania. I oto właśnie mam moje kosmetyki do codziennej pielęgnacji, czyli łatwy i przyjemny sposób na zdrową skórę.
Muszę się przyznać, że najbardziej skradł moje serce peeling solny, jest to strzał w 10. 
Przy najbliższych zakupach pomyślę o kosmetykach z innym olejem organicznym i jestem ciekawa, czy również sprawdzą się u mnie rewelacyjnie.
Serii z organicznym olejem makadamia był świetnym wyborem dla mojej skóry, ponieważ wszystkie kosmetyki sprawdziły się u mnie.
K.&P.

1 komentarz:

  1. Całkiem zachęcająco prezentują się te kosmetyki. Lubię olej makadamia.

    OdpowiedzUsuń