czwartek, 31 stycznia 2019

Dermena - szampon + odżywka. Czy moje włosy polubiły te produkty?

...
Przed świętami przyszła do mnie przesyłka od Dermena, znalazłam w niej szampon i odżywkę. Wielokrotnie będą w aptece zastanawiałam się nam zakupem tych kosmetyków, ponieważ jak wiecie od dawna borykam się z wypadaniem włosów. Nie robiłam żadnych testów pod tym kątem, ale zaobserwowałam, że jest to spowodowane stresem, brakiem snu, a co za tym idzie zmęczenie i osłabienie organizmu oraz oczywiście przesilenie. Wydawało mi się, że nic nie da się z tym zrobić, ponieważ jestem typem człowieka, który się wszystkim martwi i przejmuje, mówię teraz o tym otwarcie, bo może mi to w jakiś sposób pomoże przezwyciężyć. Dodatkowo w ostatnim czasie podjęłam nową pracę i stres jest nieunikniony, a co za tym idzie moje włosy cierpią.

Sceptycznie podeszłam od tych kosmetyków, ponieważ myślałam, że są to kolejne produkty, które nic nie zmienią u mnie, ale stało się inaczej. Nie będę robić zdjęć ile włosów pozostaje pod prysznicem, bo nie jest to estetyczne. Kiedyś musiałam czyścić odpływ podczas kąpieli, bo się zatykał, teraz nie dosyć, że nie muszę tego robić w trakcie to jeszcze po wszystkim zostaje bardzo mało włosów. W porównaniu do stanu przed testowaniem produktów jest bardzo duża różnica, jeśli mam to oszacować to wypada mi 20% włosów, które wypadały mi wcześniej, więc jest to ogromna zmiana. Ciesze się, że znalazłam kosmetyki, które pomogły mi ogarnąć tą sytuację. Szczerze polecam sprawdzić czy u Was pomoże, bo każdy człowiek jest inny.
A teraz przedstawię te cudowne produkty, które pomogły mi przezwyciężyć wypadanie włosów i zminimalizowały to nieszczęsne zło.:)

Szampon przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych. Hamuje wypadanie oraz stymuluje ich odrastanie. Pojemność 200ml.
Szampon Repair jest przeźroczysty i ma lekką, lejącą konsystencję. Zazwyczaj szampony apteczne słabo się pienią, ten rewelacyjnie to robi i dobrze domywa skórę głowy. Ma wygodną butelkę, która wystarcza na długo, ja używam ponad miesiąc i nie widać denka.


 Odżywka wzmacnia włosy, ułatwia rozczesywanie oraz przeznaczona jest do włosów osłabionych i nadmiernie wypadających. Pojemność to 200ml
Kosmetyk ma kremową konsystencję, ale dosyć lekką co sprawią, że włosy nie są obciążone i ja stosuję na całą długość włosów. Po stosowaniu odżywki przede wszystkim moje włosy już nie wypadają w przerażającej ilości, za to są lecące i nie plączą się.



Kochane jestem zachwycona tymi produktami. Ciesze się, że trafiłam na kosmetyki, które pomogły mi w walce, którą przegrywałam już od kilku lat. Oczywiście, że nadal stosuję inne odżywki takie jaki bez spłukiwania oraz olejki, ale największa zasługa przypada produktom Dermena. 
Zostawię linki do tych wspaniałych produktów.
Kosmetyki możecie kupić na stronie Dermena.eu lub w aptekach.
Link - www.dermena.eu
Link - szampon
Link - odzywka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz