wtorek, 20 listopada 2018

Black Week - drogeria Hebe, czyli zakupowe szaleństwo...

Dziewczyny zaczęło się szaleństwo Black Friday, czyli dużo przecen i kuszących okazji. W drogerii Hebe również jest promo, od poniedziałku (19 listopada) obowiązuje Black Week. Zniżki wynoszą nawet do -50% na konkretne marki.
Oczywiście mnie tam też nie mogło zabraknąć, ponieważ od dłuższego czasu przymierzałam się do zakupu kilku produktów, ale jakoś nie miałam po drodze do Hebe, a dzisiaj postanowiłam pojechać i zrelaksować się.
Zakupy w samotności... Nikt mnie nie pospieszał i wszędzie promocje, czyli mój raj. Raz na jakiś czas lubię spędzić tak popołudnie.

Muszę się przyznać, że zaszalałam na tych zakupach. Sklepowe pułki oglądałam 2 raz i wszystko dokładnie sprawdziłam.
Kupiłam też 2 produkty w regularnych cenach.

Zapraszam do moich kosmetycznych zdobyczy. 😀

Ava Laboratorium - głęboko nawilżający lotion pod oczy roll-on

Bardzo lubię kosmetyki tej marki,a gdy dowiedziałam się, że mają w swoim asortymencie roll-on musiałam go mieć.

Bielenda - nawilżający płyn micelarny
Najlepszy płyn micelarny. Ten produkt jest świetny. Na Instagramie pojawiła się już o nim recenzja (link poniżej).  

Bielenda - botaniczna maseczka nawilżająca
Maseczka jest dla mnie nowością, był duży wybór z serii "Botanic Formula", ale ja postanowiłam przetestować maseczkę nawilżającą olej konopi + szafran. Opakowanie wystarcza na 12 aplikacji.

Bielenda - gold detox maseczka metaliczna
Kolejna nowości trafiła do mojego koszyka. Jest to maseczka detox i regeneracja. Przeznaczona do cery dojrzałej i wrażliwej.

Bielenda - crazy mask kotek
Oczyszczająca maska w płachcie 3D. Jak dla mnie jest to nowość, ale ten produkt na pułkach drogeryjnych gości już od dłuższego czasu. 

Bielenda - cary mask mops
Nie mogłam się oprzeć tej maseczce. Jest to nawilżająca maska w płachcie 3D. A jak wiadomo takie maski są moimi ulubionymi, już nie mogę się doczekać testowania. 

Feel Free - pianka oczyszczająca do twarzy
Przeglądając aplikację Hebe zauważyłam kosmetyki tej marki i zaciekawiły mnie, ponieważ są dla mnie totalną nowością. Postawiłam na piankę oczyszczającą do twarzy. Nie miałam jeszcze takiego produktu do mycia twarzy.

Feel Free - odbudowujący krem do rąk
Kolejny produkt, który widzę pierwszy raz, więc postanowiłam kupić. Urzekły mnie opakowania, ponieważ drewniane zakrętki są śliczne i stylowe. 

Jantar - kuracja na gorąco
Testowałam kosmetyki Jantar i tylko połowa się u mnie sprawdziła, ale postanowiłam zaryzykować i kupiłam odbudowującą kuracje na gorąco do włosów suchych i łamliwych.

Nivea - antyperspirant protect&care
Jeszcze nie miałam tej wersji, ale bardzo lubię antyperspiranty marki Nivea, więc postanowiłam przetestować coś nowego.

Tutti Frutti - peeling do ciała
Peelingi kupiłam w dwóch wersjach zapachowych. Dawno już nie stosowałam tych produktów. Bardzo podobają mi się zapachy. 
Jaki rodzaj:
-  gruszka i żurawina
- jeżyna i malina

Dodatkowo kupiłam dwa produkty, które nie były na promocji.

Nacomi - aloesowe serum żelowe do twarzy
Jest to produkt, który bardzo chciałam przetestować. Lubię kosmetyki, które zawierają aloes, ponieważ są nawilżające i łagodzące. Mam nadzieje, że to serum sprawdzi się u mnie. 

Exclusive Cosmetics - maska peel-off oczyszczająca
Totalna nowość dla mnie, zaciekawiła mnie ta maska, więc czeka w kolejce do testów. 

Większość moich zakupów to produkty, które są dla mnie nowością. Była duża promocja, więc postanowiłam zaszaleć i czeka mnie wielkie testowanie. Z ciekawością będę stosować te kosmetyki. Już dzisiaj zaczynam działać, więc zobaczymy co sprawdzi się na mojej skórze.

Kochane kto zaszalał albo zaszaleje w Hebe?
Promocja trwa do 25 listopada.

K.&P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz