wtorek, 28 maja 2019

Nowości od Gentle day - czyli artykuły higieniczne dla kobiet

Dzień dobry :)
Jak spędzacie czas w deszczowe dni?
U nas ciągle pada, w moim województwie są już podtopienia i pozalewane domy. Mi na szczęście to nie grozi.
Z jednej strony lubię dni, gdy pada deszcz i mogę na spokojnie popracować, bo nie chce mi się nigdzie ruszać z domu. :D
Ale z drugiej strony rano jest mi ciężko wstać do pracy i zanim się rozruszam to trochę minie czasu i niestety niepotrzebnie marnuję dzień, ale cóż nie mamy wpływu na pogodę. 
Korzystając z okazji,że mam trochę wolnego czasu, bo przecież pada deszcz to pokażę wam moje nowości od Gentle Day...
Jakiś czas temu przedstawiałam na blogu moje pierwsze zamówienie, a teraz pora na kilka nowości.
Link do poprzedniego wpisu -> Gentle Day

Czas pokazać moją przesyłkę 
- tampony www.gentleday.pl/tampony
- chusteczki www.gentleday.pl/chusteczki
- wkładki www.gentleday.pl/wkładki
- podpaski na dzień www.gentleday.pl/podpaskiday
- podpaski na noc www.gentleday.pl/podpaskinight

Ciężko opisać produkty, które są związane z intymnością kobiety. Wszystkie jesteśmy inne i nasze potrzeby są różne. Postaram się troszkę przybliżyć każdy z produktów tak, aby był to pomocny poradnik podczas zakupów. Artykuły Gentle Day możemy spotkać coraz częściej stacjonarnie i bardzo mnie to cieszy, ponieważ mam swoich ulubieńców. :)
Oczywiście wszystkie produkty są hipoalergiczne i ekologiczne, co jest ważne przy stosowaniu produktów do higieny intymnej.

Muszę się przyznać, że "te dni" u mnie są okropne, całe 6 dni stresów. Czy coś się nie stanie w pracy, czy nie będę miała niespodzianek. Staram się, więc świadomie dobierać produkty tak, abym mogła poczuć się swobodnie i nie obawiać się plam na spodniach. Jeśli chodzi o stosowanie tamponów czy podpasek to różnie z tym bywa. Zależy to od tego, gdzie aktualnie przebywam, czym się zajmuje i jakie mam plany na ten czas.

Tampony regular 18szt
Jest to standardowy rozmiar, który będzie pasował dla większości kobiet. Jeśli chodzi o wchłanianie to są to 2 kropelki, czyli tradycyjne. 
Każdy tampon zapakowany jest w osobne opakowanie, co daje higieniczne rozwiązanie. Lubię używać tych produktów, ponieważ wiem, że mnie uczulą. Wykonane są w 100% z bawełny ekologicznej.



Chusteczki nawilżane z bambusowego włókna 10szt
Ten produkt jest świetny. Chusteczki bardzo dobrze są wykonane, przyjemne w dotyku. Wyczuwalny jest zapach czystości. Jeśli chodzi o nawilżenie to jest ono w sam raz, podczas kontaktu z ciałem czuć tą wilgotność. Komfortowe opakowanie, ponieważ mieści się do kieszeni czy małej kosmetyczki. Mój niezbędnik w torebce.



Wkładki higieniczne z paskiem anionowym 30szt
To jest mój numer 1, są świetne. Idealnie dopasowują się do bielizny, są delikatnie grubsze co daje większy komfort, ponieważ nie przemakają. I super jest to, że maja pasek anionowy, który usuwa nieprzyjemny zapach. I oczywiście najważniejsze każda wkładka zapakowana jest osobno, czyli nie musimy się martwić, że coś nam się zabrudzi w torebce, świetne rozwiązanie.



Podpaski higieniczne z paskiem anionowym na dzień 10szt
Na pierwszy rzut oka są to inne podpaski od tych, które do tej pory używałam. Sposób zapakowania różni się. Bardzo podoba mi się to rozwiązanie. Podpaski mają 6 na 8 kropelek, czyli całkiem wysoki poziom wchłanialności. Uważam, że idealnie sprawdzają się na dzień, odpowiednia długość. Nic się nie przesuwa, wszystko ładnie się dopasowuje do bielizny. Nie miałam żadnych przykrych niespodzianek podczas stosowania tych podpasek. 



Podpaski higieniczne na noc z paskiem anionowym 8szt
Jeśli chodzi o sposób zapakowania to mamy taki sam jak w przypadku podpasek na dzień. Moim zdaniem jest to świetne rozwiązanie. 8 na 8 kropelek pod względem wchłanialności. Długość to 29cm, więc naprawdę długa, ale na noc czasem się to przydaje. Moim zdaniem jest to bardzo dobry produkt, który fajnie sprawdza się na noc, ponieważ nic nam się przesunie i mamy komfort psychiczny, że nie pobrudzimy pościeli. Oczywiście posiada również pasek anionowy, który neutralizuje zapachy.




Moim zdaniem jest to trafiona przesyłka, ponieważ wszystkie produkty sprawdziły się u mnie. Moim faworytem są wkładki. Nie ma lepszych na rynku. Oczywiście fajna pojemność chusteczek, ponieważ zawsze możemy je mieć przy sobie. Może to mało istotny fakt, ale podobają mi się opakowania, mają pomysłowe rozwiązania. Mam na myśli opakowanie wielorazowego użytku, czyli za każdym razem możemy zamknąć i nic nam nie wypadnie. A jeśli chodzi o pojedyncze sztuki to super, że każdy produkt zapakowany jest osobno, nie musimy martwić się o zabrudzenia.
Podsumowując produkty Gentle Day są bardzo dobre i dodatkowo są hipoalergiczne oraz ekologiczne.

K.

1 komentarz:

  1. Bardzo przydatny post, fajnie że pokazałaś jak te podpaski wyglądają a nie tylko samo opakowanie.

    OdpowiedzUsuń